آرشیو آذر ماه 1401

در این سایت محتوای سئو شده در اختیار کاربران قرار می گیرد

آیا سایت شما ترافیک بیشتری می خواهد؟

۱۴ بازديد ۰ نظر
دیجیتال مارکتینگ امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. شما می‌توانید برای تسریع در روند دیجیتال مارکتینگ خود در سال 2021 به سراغ شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات بروید. با این کار شما می‌توانید از یک استراتژی مناسب برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنید؛ اما آیا می‌دانید برای این کار باید از کجا شروع کنید؟ برای فهمیدن این سؤال همراه ما باشید.

 دیجیتال مارکتینگ به طور خاص به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی ارائه می‌شود. در این فرایند با استفاده از فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال و آنلاین، فعالیت‌های بازاریابی با یکدیگر ادغام شده و بر اساس کمپین‌های تبلیغاتی سازماندهی می‌شوند.
بر اساس نوع استراتژی شما و همچنین تکنیک های ایجاد شده در خدمات مارکتینگ برای کسب‌وکار شما، باید از این بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژی، تعداد زیادی تاکتیک دقیق وجود دارد که برای موفقیت مهم هستند؛ بنابراین، آن‌ها باید ارزیابی و اولویت بندی شوند.

 
[عکس: -و-دیجیتال-مارکتینگ-1024x576.jpg]

[عکس: -براتی-1-1024x576.jpg]
برای اینکه به راحتی بتوانید استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را دریافت و آن را پیاده‌سازی کنید باید از افراد متخصص و حرفه‌ای که خدمات مارکتینگ را ارائه می‌دهند استفاده کنید. حسین براتی به عنوان یکی از افراد متخصصان این صنعت، مجموعه‌ای برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی با مشاوره با حسین براتی در خصوص طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، امنیت سایت، تولید محتوا و دریافت استراتژی‌های مختلف صحبت کرده و بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها را برای بهبود و رونق کسب‌وکار خود دریافت نمایید.

اگر یک کسب‌وکار یا سایر فعالیت‌های خلاقانه و حرفه‌ای دارید، اما وب‌سایتی ندارید، فرصت‌های بسیار خوبی را از دست می‌دهید. با استفاده از سایت و دیجیتال مارکتینگ دستیابی به اهداف مختلف به راحتی امکان‌پذیر بوده و کسب‌وکار شما رشد قابل‌توجهی خواهد داشت.
 


آشنایی با حسین براتی

دارای 6 سال سابقه مدیریت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، سئو، تولید محتوا و مشاوره در کسب و کار های مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

دیجیتال مارکتینگ و سئو به شما کمک می‌کنند که مردم کسب‌وکار شما را بهتر دیده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که تولید محتوای سئو شده و تخصصی یک ابزار بازاریابی عالی با مزایای بسیار برای کارآفرینان و مشاغل مختلف است.

آیا اماده هستید که کسب و کار خود را در اینترنت مطرح کنید؟

مرحله اول : در ابتدا باید برای کسب‌وکار خودتان یک سایت داشته باشید. فرقی نمی‌کند که صنعت‌گر هستید یا فروشنده لباس، تولیدکننده یا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه کسب‌وکارها، تکرار می‌کنم همه کسب‌وکارها به سایت نیاز دارند!

مرحله دوم :سایت شما باید در گوگل دیده شود. اگر سایت شما در گوگل دیده نشود، انگار که هیچ سایتی ندارید! برای دیده شدن باید محتوای مناسب تولید کنید. به این توجه کنید که در دنیای اینترنت این محتواها هستند که کاربران را جذب می‌کنند.

مرحله سوم :سایت شما باید برای گوشی‌های موبایل بهینه باشد. امروزه در هر خانه‌ای بیشتر از 2 گوشی تلفن همراه وجود دارد. این یعنی هر گوشی تلفن همراه به معنی یک بازدیدکننده و یک مشتری! پس بهینه‌سازی سایت را همین الان شروع کنید.

مرحله چهارم :سایت خود را برای موتورهای جست‌وجو بهینه‌سازی کنید. این کار با عنوان سئو شناخته می‌شود. به یاد داشته باشید که بدون بهینه‌سازی و سئو کردن سایت ، تمام مراحل قبلی بی‌تأثیر خواهد بود! اهمیت سئو در دنیا بسیار بالاست!


سئو چیست و چرا اینقدر اهمیت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنیده‌اید که بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یک ابزار بازاریابی دیجیتال حیاتی است؛ اما آیا واقعاً می‌دانید سئو چگونه کار می‌کند؟ حتی اگر درک اولیه‌ای از آنچه مستلزم آن است داشته باشید، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرآیند پیچیده و چندوجهی نداشته باشید.

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده و دانستن اینکه آن‌ها چیست‌اند و چگونه کار می‌کنند، برای درک اینکه چرا سئو بسیار مهم است، کلیدی است. به طور خلاصه، سئو بسیار مهم است زیرا باعث می‌شود وب سایت شما بیشتر دیده شود و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت‌های بیشتر برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان است.

 
در نتیجه سایت‌هایی که سئوی خوبی دارند، بازدید کننده بیشتر و مشتری بیشتری دارند. این به معنی درامد بیشتر است!

[عکس: Hossein-barati-حسین-براتی-متخصص-سئو-و-دی...رکتینگ.jpg]

یکی دیگر از دلایل حیاتی بودن سئو برای کسب‌وکارها این است که زمانی که برای تولید محتوای عالی و بهینه‌سازی سئو، اقدام می‌کنید، این کار در نهایت تأثیر مستقیم روی کیفیت و کارایی سایت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامی که اقداماتی را انجام می‌دهید تا سایت خود را ریسپانسیو (بهینه‌سازی برای گوشی‌های تلفن همراه) کنید، آن را برای همه بازدیدکنندگان تلفن همراه و همچنین افرادی که از تبلت یا لپ‌تاپ استفاده می‌کنند نیز بهینه می‌کنید.

به طور مشابه، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه خود، کاربران بیشتری را جذب می‌کنید و بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنید که زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند.

این نکته را باید به خوبی بدانید که کاربران و مشتریان شما انتظار دارند که یک صفحه در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری شود! هرچه زمان بارگذاری بیشتر باشد، امکان خروج کاربران از سایت شما بیشتر می‌شود.

منبع : سایت اوجتا -

وشابه انرژی زا که به آن هایپ نیز گفته می شود چند سالی است که میهمان سوپر مارکت ها شده است. به این حال مشتریان از فواید و مضرات این نوشابه ها اطلاع چندانی ندارند.

نوشابه انرژی زا- 2 دلیل اصلی برای مصرف هایپ سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت

خرید نوشابه انرژی زا که به آن هایپ نیز گفته می شود در چند سال اخیر به شدت در بین جوانان رواج پیدا کرده است. یکی از خرید های مورد توجه در سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت نیز همین نوشابه های انرژی زا است. با این حال مشتریان به خوبی از فواید و مضرات این نوع نوشیدنی ها آشنا نیستند. در این مقاله سعی شده است که برخی از فواید و مضرات این نوشیدنی محبوب بررسی شود. باید به این نکته توجه داشت که بررسی های دقیق تر نیازمند آزمایش های بسیار گسترده است و همچنین مصرف بیش از حد هر ماده ای میتواند برای سلامتی مضر باشد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آب را می توان بهترین و مهمترین ماده نوشیدنی برای بدن دانست. در واقع شما به عنوان یک فرد بالغ باید روزانه بین 8 الی 10 لیوان آب بنوشید تا مایعات بدن شما به خوبی تهیه شده و بدن شما در دمای مناسب قرار گیرد. با این حال با توجه به پیشرفت علم و جوامع بشری نوشیدنی های دیگری نیز کم کم تولید و وارد چرخه زندگی افراد شدند. برخی از ایان نوشیدنی ها شامل چای و قهوه می شوند؛ اما برخی دیگر شامل نوشیدن های قندی و نوشیدنی های الکلی هستند. نوشابه انرژی زا از نوع نوشیدنی های قندی است.

نوشابه

نوشابه انرژی زا چیست؟

نوشابه انرژی زا نوعی نوشیدنی قندی است که همراه با کافئین زیاد، مواد ویتامینی، آمینو اسید ها و دیگر مواد ترکیب شده به صورت بسته های قوطی فلزی به فروش می رسد. این نوع نوشیدنی ها در ابتدا در کشورهای خارجی به عنوان نوشیدن های کافئین دار و انرژی معرفی شدند و به مرور نیز همین نام انرژی زا روی آنها قرار گرفت. برند های زیاد و مطرحی از این نوشیدنی ها در دنیا وجود دارد که معروفترین آنها ردبول است.

نوشابه انرژی زا از کجا اومده؟

شاید فکر کنید که خاستگاه این نوشیدنی امریکا باشه اما در اشتباه هستید. در واقع این نوع نوشیدنی یکی از نوشیدنی های پرطرفدار ژاپنی هست که قدمت اون به ۱۹۶۰ میرسه، ماجرای استفاده از این نوشیدنی ها به زمانی برمی گردد که یک سری از شرکت های ژاپنی نیاز داشتند که کارگردان آنها بیکار باشند و به همین خاطر جهت تامین انرژی لازم نوشیدنی هایی رو در بطری های دارو به کارگران میدادند.

جالبه بدونید که سامورایی های اولین کسانی بودنند که از یک نوشیدنی بخصوص استفاده میکردند که بهش کامبوجا میگفتند. این نوشیدنی وظیفه ساکن نگه داشتن نورون های عصبی رو بر عهده داشت به این شکل که ذهن رو فعال تر و شادابتر می کرد و موجب افزایش ترشح هورمون شادی میشد، خیلی ها میگن که برای برگشت انرژی در بیماران مبتلا به سرطان پس از شیمی درمانی باید از نوشیدنی کامبوجا استفاده کرد.

مهمترین مواد تشکیل دهنده نوشابه انرژی زا

نوشابه های انرژی زا عموما از مواد یکسانی تهیه می شود. با این حال ممکن است درصد و مقدار این مواد در برند های مختلف با هم تفاوت داشته باشد. مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع نوشیدنی ها شامل موارد زیر است:

 

  • ویتامین ها: ویتامین های ب کمپلکس، جهت نرمال باقی ماندن فعالیت های بدن بسیار ضروری بوده و نقش حیاتی در استقامت فیزیکی ایفا می نماید. بر خلاف سایر ویتامین ها (آ، سی، دی و ای) بدن، قادر به جذب ویتامین ب کمپلکس بسیار زیادی نیست. هر آنچه که اضافی است به راحتی دفع می گردد.
  • نیاسین: نوعی ویتامین با نام دیگر B-۳ که با جلوگیری از تولید تری گلیسرید باعث افزایش کلسترول مفید (HDL) می شود. متاسفانه مقدار کافی از نیاسین در نوشابه های انرژی زا وجود ندارد که بتواند این فایده را ایفا کند.
  • کافئین: تأثیر تحریک کنندگی بر روی سیستم گردش خون و سیستم مرکزی اعصاب. هر قوطی ۲۵۰ میلی گرم هایپ ردبول حاوی مقدار برابر کافئین موجود در یک فنجان قهوه فیلتر شده می باشد.
  • کربوهیدراتها: به عنوان یک منبع انرژی، صرفاً به صورت ساکاروز و گلوکز. میزان انرژی هر قوطی ۴۸۰kj (۱۱۲٫۵ کیلو کالری)
  • گلوکورونولاکتون: از ترکیب مولکول گلوکز و لاکتوز (قند شیر) به وجود می آید. تسریع بخشیدن به دفع سموم بدن، تنظیم متابولیسم بدن و کمک به بدن جهت تجدید قوا پس از یک تمرین سخت فیزیکی یا فعالیت فکری، در غلاتی مانند جو نیز یافت می شود. در حال حاضر این ترکیب از فرمولاسیون هایپ های ردبول حذف شده است.
  • تورین: بعنوان یک انتقال دهنده متابولیک عمل می کند. آمینو اسیدی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و دارای خاصیت دفع سموم می باشد. در شرایطی که بدن انسان تحت فشار حاصل از فعالیت های بدنی شدید قرار می گیرد، مقدار تورین تولید شده جوابگوی نیاز بدن نیست. همچنین انقباضات قلبی را تقویت می نماید.
  • سدیم سیترات: معمولاً به عنوان نگهدارنده استفاده می شود که به تبدیل گلوکز به لاکتید کمک می کند. این تأثیر چشمگیری را هنگام فعالیت های ورزشی به وجود می آورد.

مهمترین

  • اینوزیتول: نوعی کربوهیدرات موجود در ماهیچهٔ حیوانات که به طور شگفت آوری افسردگی، اضطراب و اختلالات روانی و عصبی را بهبود می دهد. این ترکیب می تواند سرطان را نابود سازد، اما حدود ۳۶۰ قوطی ردبول برای این پدیده لازم است و اینوزیتول نوشیدنی خاص خود را نیاز دارد.
  • قندها: عمده ماده تشکیل دهنده و مضر در این نوشابه ها قند است. بخش عمده کالری نوشیدنی های انرژی زا حاصل از قند است. منتها نوشیدنی های انرژی زای بدون قند و کم کربوهیدرات هم داریم.
  • مشتقات اسیدآمینه : مثل تائورین و اِل-کارنیتین. هر دوی این اسیدآمینه ها به طور طبیعی هم در بدن یافت می شوند و در پاره ای از فرایندهای زیستی نقش دارند.
  • عصاره های گیاهی: گیاهانی مانند گوارانا و جنسینگ در نوشابه انرژی استفاده می شوند. گوارانا برای تقویت محتوای کافئینی و جنسینگ برای تقویت عملکرد مغز به نوشیدنی های انرژی زا اضافه می شوند.

نکته مهم: با توجه به این موارد باید به خوبی هر برندی را که مصرف میکنید مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید مقدار هر کدام چقدر ذکر شده است. همچنین در حالت عادی این مقادیر برای 100 میلی گرم درج می شود در حالی که حجم نوشابه ها در حدود 250 میلی لیتر است و باید مقادیر در 2.5 ضرب شوند تا مقدار نهای به دست بیاید.

 

مضرات نوشابه های انرژی زا برای بدن

هر میزان که از فواید نوشیدنی انرژی زا صحبت شود، باز هم ضرر و زیانش هایش از آن پیشی خواهند گرفت. در ادامه شایع ترین عوارض نوشابه انرژی زا را بیان خواهیم کرد. البته این موارد در مصرف زیاد و بیش از حد این نوشیدنی های رخ می دهد. با این حال بهتر است که قبل از مصرف شرایط بدنی خود را مورد بررسی قرار دهیم.

 

احتمال بروز بیماری های قلبی

بیشتر متخصصان معتقدند که مشکلات قلبی مرتبط با مصرف نوشیدنی های انرژی زا در نتیجه مصرف بیش از حد کافئین رخ می دهد. اگرچه در صورت داشتن سابقه بیماری قلبی، ممکن است به صورت شدیدتری با عوارض نوشابه انرژی زا مواجه شوید؛ بااین حال مصرف به اندازه و محدود این نوشیدنی ها می تواند از بروز عوارض آن تا حدودی جلوگیری کند. ضربان قلب نامنظم برای مصرف کنندگان نوشیدنی انرژی زا یک نگرانی شایع محسوب می شود؛ بنابراین اگر در مصرف این نوشیدنی زیاده روی کنید، ممکن است با حالتی از افزایش ضربان قلب مواجه گردید که تا پیش از این تجربه نشده است. این موضوع می تواند در افرادی که پیش زمینه بیماری های قلبی دارند، خطرناک باشد.

افزایش قند خون

شایع ترین مضرات نوشابه انرژی زا، افزایش قند خون است. اگر در کنترل قند خون خود مشکل دارید یا به دیابت مبتلا هستید، مصرف نوشیدنی های انرژی زا را سریع ترک کنید. مصرف نوشیدنی های شیرین شده با شکر، مانند اکثر نوشابه های انرژی زا، منجر به افزایش قند خون در مدت زمان کوتاهی می شود که می تواند برای سلامتی مضر باشد؛ به خصوص اگر مبتلا به دیابت باشید.

مضرات

مسمومیت با کافئین از عوارض مصرف نوشابه انرژی زا

مصرف زیاد کافئین ممکن است منجر به ایجاد مسمومیت شود. هر نوشابه انرژی زا مقدار بالایی کافئین دارد. اگر شما قبل یا بعد از نوشابه های انرژی زا قهوه نیز مصر کنید این مقدار کافئین در بدن شما به بیش از 150 میلی گرم میرسد که بسیار مضر است. در چنین حالتی فردی که نوشابه های انرژی زا مصرف کرده است، با علائمی مثل استفراغ، تشنج و افزایش ضربان قلب مواجه می شود. اگرچه این مسمومیت کمتر اتفاق می افتد، اما باید به این نکته هم توجه کنید که نوشابه انرژی زا مانند هر ماده کافئین دار دیگری می تواند در بروز آن نقش داشته باشد.

ایجاد مشکل در خواب

از دیگر عوارض نوشابه های انرژی زا می توان خواب نامناسب را نام برد. کسانی که خصوصاً در آخر شب از این نوشیدنی ها استفاده می کنند، ممکن است با مشکل در خوابیدن مواجه شوند و یا خواب نامناسب را تجربه کنند. این موضوع باعث می شود که فرد در روز بعد با کمبود انرژی و به دنبال آن تنبلی در انجام وظایف مواجه شود. خواب آلودگی بیش از اندازه از جمله عوارض مصرف نوشابه های انرژی زا محسوب می شود.

ایجاد احساس عصبی بودن

اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولاً در طول روز بسیار مضطرب هستند، مصرف نوشابه انرژی زا نه تنها به شما هیچ کمکی نمی کند، بلکه می تواند منجر به از بین رفتن آرامش شما نیز شود. بر اساس مطالعات انجام شده مصرف این نوشیدنی ها در برخی از افراد اثرات روانشناختی نامطلوبی دارند. ضمن اینکه اگر مصرف این نوشیدنی ها با مصرف ترکیبات الکلی ترکیب شود، احتمال بروز رفتارهای پرخطر در افراد افزایش پیدا می کند. این مشکل برای افراد معتاد به حشیش یا تنباکو نیز ممکن است ایجاد شود.

 

از دیگر عوارض مصرف نوشابه انرژی زا می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایجاد فشار خون
  • مشکل در باروری مردان
  • رفلاکس معده
  • افزایش احتمال ابتلا به چاقی
  • تاثیر منفی بر سلامت و زیبایی دندان ها
  • آسیب زدن به کلیه

 

فواید

فواید هایپ برای بدن

درکنار عوارض نوشابه انرژی زا، خوب است از فواید آن هم صحبت کنیم. بااین حال باید توجه داشت با وجود تمام فواید این نوشیدنی، نمی توان مضرات آن را روی بدن نادیده گرفت.

افزایش فعالیت مغز

افراد به دلایل مختلف از نوشیدنی های انرژی زا استفاده می کنند. یکی از مهم ترین آن ها افزایش هوشیاری ذهنی و بهبود عملکرد مغز است؛ اما آیا واقعا نوشیدنی های انرژی زا می توانند این مزیت را داشته باشند؟ مطالعات متعددی تایید می کنند که نوشابه های انرژی زا می توانند عملکرد مغز مانند حافظه، تمرکز و واکنش را بهبود بخشند و خستگی ذهنی را کاهش دهند. بسیاری از محققان معتقدند این افزایش عملکرد مغز به ترکیب کافئین و شکر در نوشیدنی های انرژی زا مرتبط است.

بهبود عملکرد فرد با وجود خستگی

دلیل دیگری که مردم از نوشیدنی های انرژی زا استفاده می کنند، رفع حالت خواب آلودگی یا خستگی در آن هاست. رانندگان در سفرهای طولانی و دیرهنگام جاده ای، اغلب به دنبال نوشیدنی های انرژی زا هستند تا پشت فرمان هوشیار باشند. اگرچه نوشابه های انرژی زا به هوشیاری و بیدار ماندن افراد کمک می کنند، اما برخی مطالعات نشان داده اند نوشیدنی های انرژی زا می توانند بر کیفیت خواب تاثیر منفی بگذارند. پس در کنار مزیت این نوشیدنی، شاهد عوارض نوشابه انرژی زا هم خواهید بود.

 

نوشابه انرژی زا را چه زمانی بخوریم؟

با توجه به چرخه های زیستی بدن انسان و مشخص شدن تاثیرات کافئین بر آنها اواسط صبح بین ساعات 9:30 صبح و 11:30 مصرف نوشابه های انرژی زا بیشترین منفعت را خواهد داشت و باعث می شود انرژی قابل توجهی در انجام کارهای روزانه تان پیدا کنید. در صورتی که پس از خوردن ناهار کارهای زیادی برای انجام دادن دارید برای از بین رفتن احساس کاهش سطح فعالیت بدن می توانید نوشابه انرژی زا را بین ساعت ۱:۳۰ و ۳:۳۰ مصرف کنید. پیش از ورزش نیز مصرف یک هایپ انتخابی سالم و لذت بخش است که توانایی بدن شما را در حین فعالیت های بدنی افزایش می دهد.

نوشابه

استفاده از نوشابه های انرژی زا در ورزش

نوشابه انرژی زا یک نوشیدنی ورزشی نیست. در واقع نوشیدنی های ورزشی حاوی مواد دیگری هستند و نسبت آب به سدیم، قند و پتاسیم در آن به خوبی رعایت شده است تا ورزشکاران دچار مسمومیت شده و در خون آنها مواد حاوی دوپینگ پیدا نشوند. با این حال برخی از ورزشکاران در فعالیت های ورزشی خود از هیپ ها به عنوان عنوان نوشیدنی ورزشی استفاده می کنند. مشکل بزرگی که در این زمینه وجود دارد مقدار کافئین بالای هایپ ها است. این مقدار کافئین به شدت ادرار آور است و در صورتی که بدن شما به مصرف کافئین عادت نداشته باشد باعث تکرر ادرار در شما می شود.

همچنین برخی از افراد در صبح مقداری قهوه مصرف می کنند. در نتجهی با مصرف یک نوشابه انرژی زا در هنگام ورزش مقدار کافئین بدن این افراد به بالاترین حد مجاز خود می رسد و یا حتی این قمدار را رد می کند. در نتیجه افراد دچار مسمومیت کافئینی می شوند. در این صورت دچار حالت های تهوع و همچنین تپش قلب شدید می شوند که در هنگام ورزش این فرایندها بسیار مضر است.

 

مصرف همزمان الکل و نوشابه های انرژی زا

مصرف الکل در هر حالی مضر است. با این حال برخی از افراد این ماده بسیار مضر با با این نوشیدنی ها مخلوط کرده و مصرف می کنند. باید بدانید که این کار به شدت خطرناک است. کسانی که نوشیدنی الکلی ترکیب شده با نوشیدنی انرژی زا مصرف می کنند، نسبت به زمانی که فقط الکل استفاده می کنند، الکل بیشتری مصرف می کنند. این به این دلیل است که نوشیدنی های انرژی زا نشانه های مصرف زیاد الکل را می پوشانند که می تواند به مصرف بیشتر الکل منجر شود؛ یعنی فرد تصور میکند که هنوز هم می تواند به مصرف الکل ادامه دهد و در نتیجه دچار مسمومیت شدید می شود. همچنین افرادی که الکل همراه با نوشیدنی انرژی زا مصرف می کنند، احتمال بیشتری دارد که دچار کمبود آب بدن و مسمومیت با الکل شوند.

مصرف

مصرف نوشابه های انرژی زا در کودکان

تخمین زده می شود ۳۱% از کودکان ۱۲ تا ۱۷ ساله با مضرات نوشابه انرژی زا گریبان گیر هستند. با این حال، طبق توصیه های منتشر شده توسط آکادمی اطفال آمریکا در سال ۲۰۱۱، نوشیدنی های انرژی زا نباید توسط کودکان و نوجوانان مصرف شوند. کافئین موجود در نوشیدنی های انرژی زا کودکان و نوجوانان را در معرض خطر وابستگی یا اعتیاد به این ماده قرار می دهد که می توان آن را شدیدترین عوارض نوشابه های انرژی زا در این سنین دانست.

آیا زنان باردار می توانند نوشابه انرژی زا مصرف کنند؟

همانطور که مصرف نوشابه انرژی زا برای کودکان مضر می باشد به هیچ عنوان زنان باردار نیز مجاز به استفاده از نوشابه های انرژی زا نمی باشند. کشور انگلیس به طور رسمی مصرف آن را برای زنان باردار منع کرده است

 

نتیجه گیری نهایی نوشابه انرژی زا مضر یا مفید؟

نوشیدنی های انرژی زا می توانند با افزایش فعالیت مغز و کمک به عملکرد شما در صورت خستگی یا کمبود خواب، مفید واقع شوند. بااین حال تمام فواید آن در کنار مضرات نوشابه های انرژی زا قرار دارند و نمی توان مصرف آن را به صرفه دانست. اگر از مصرف نوشابه های انرژی زا لذت می برید، مصرف خود را به ۴۷۳ میلی لیتر در هفته (هفته ای دو قوطی) محدود کنید. علاوه بر این، سعی کنید میزان مصرف سایر نوشیدنی های کافئین دار (مانند قهوه، اسپرسو، نسکافه و غیره) را کاهش دهید تا از عوارض جانبی آن جلوگیری کنید. با توجه به مضرات نوشابه انرژی زا، برخی افراد، از جمله زنان باردار، پرستاران، کودکان و نوجوانان، باید به طور کامل از مصرف نوشیدنی های انرژی زا خودداری کنند.

خرید

خرید آنلاین نوشابه انرژی زا

حال که به خوبی در خصوص مضرات و فواید نوشابه انرژی زا اطلاعات لازم و کافی را به دست آورید می توانید با استفاده از سوپر مارکت آنلاین اراک نسبت به خرید بی دردسر و راحت این نوشیدنی اقدام کنید. شما می توانید زمانی که در باشگاه ورزشی خود یا در محل کار یا حتی کلاس درس دانشگاه هستید به راحتی با استفاده از امکانات قرار داده شده در سوپر مارکت آنلاین اراک نسبت به خرید این نوشیدنی اقدام نمایید. شما در هر نقطه شهر و در هر ساعت از شبانه روز که باشید پیک به راحیت این نوشیدنی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارکت

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته می شود. این مجموعه به خوبی توانسته در شهر اراک خدمات خود را به صورت دیجیتالی ارائه دهد. همین امر هم باعث شده که مشتریان و کاربران زیادی از این فروشگاه خرید و استفاده نمایند. ارائه طرح های تشویقی برای جلب رضایت مشتریان یک یاز راه کارهای این مجموعه است. با این حال این مجموعه برای کسب و کار های اینتنرتی که در اولراه هستند نیز راه کار هایی را به صورت مقالات ارائه داده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به بخش بلاک این مجموعه راه کار های مختلف ارائه شده را مطالعه کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت راه اندازی کنید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل موارد مختلفی می شود. از سرخ کن ها گرفته تا اجاق ها، کباب پز تابشی، کته پز ریلی، کباب پز تابشی سالاماندر و اتوماتیک، دیگ ها و حتی قاشق و چنگال ها را می توان در گروه تجهیزات آشپزخانه قرارداد. تمامی این قطعات نقشی اساسی در عملکرد یک آشپزخانه رستوران ایفا می کنند.


اگر یکی از این ابزارها خراب شود و یا از کار بیفتد می تواند فعالیت و عملکرد کارکنان آشپزخانه صنعتی را دچار اختلال کند. تعمیر و نگهداری تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید همواره به بهترین شکل ممکن انجام شود تا احتمال خطر خرابی را به شدت کاهش دهد.


مجموعه اوجتا به عنوان تولید کننده و فروشنده این تجهیزات صنعتی در ایران شناخته می شود. این مجموعه با استفاده از نیروی حرفه ای خود در زمینه فروش، مشاوره، نصب، تعمیر و راه اندازی در کنار شما خواهد بود.

معرفی 4 مزیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

معرفی 4 مزیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی


عملکرد رستوران شما به توانایی و عملکرد آشپزخانه شما بستگی داشته و کارایی آشپزخانه شما نیز به استفاده از تجهیزات صنعتی بستگی دارد.

هرچه که آشپزخانه شما مکانیزه تر باشد فرایند و عملکرد شما مناسب تر و بهینه تر خواهد بود.

در اینجا 4 مزیت استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به شما اعلام می کنیم. ممکن است در برخی از آشپزخانه ها این مزیت ها بیشتر به چشم بیایند.

مزیت شماره 1 – استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی استاندارد

استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی استاندارد به شما این کمک را میکند که در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. همین امر در زمان تعمیر این ابزار ها نیز برای شما باید مهم باشد. در واقع شما علاوه بر هزینه ای که برای تعمیر تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود پرداخت میکنید، هزینه های پنهان و آشکار دیگری هم خواهد داشت. هزینه هایی مانند اتلاف وقت، از دست دادن مشتری، عدم فعالیت مناسب پرسنل، هزینه های تعمیر و جا به جایی احتمالی دستگاه خراب و غیره، همه این هزینه ها را می توان به خوبی بهینه سازی کرد. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از برند های مطرح و مشهور به شما این کمک را میکند که در قبال پرداخت مبالغ خرید دستگاه ها، خدمات خوب و مناسبی را دریافت نمایید.

مزیت شماره 2 – خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یک سرمایه گذاری است نه هزینه

به این نکته باید توجه داشته باشید که خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در واقع یک سرمایه گذاری محسوب می شود. هر چه شما بهتر و هوشمندانه تر در این سرمایه گذاری شرکت کنید در طول سال های فعالیت خود بهتر و بهینه تر می توانید سود آن را برداشت کنید. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی حرفه ای باعث می شود که طول عمر دستگاه های شما افزایش پیدا کرده و در نتیجه طول عمر فعالیت و کسب و کار شما طولانی تر شود. این به معنی سود دهی بیشتر برای شما خواهد بود. در واقع شما بهتر است دستگاه و برندی را استفاده کنید که بتوانید تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نگران تعمیر و یا تعویض دستگاه خود نباشید.

خرید تجهیزات مناسب آشپزخانه صنعتی

خرید تجهیزات مناسب آشپزخانه صنعتی

 

مزیت شماره 3 – خرید تجهیزات مناسب آشپزخانه صنعتی و انتخاب درست

شاید در هنگام تجهیز آشپزخانه خود قیمت دستگاه برای شما ملاک مهمی باشد. در شرایط اقتصادی امروز حتی یک تخفیف جزئی در خرید دستگاهها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند کمک خوبی برای شما باشد اما باید به این نکته دقت کنید که خرید دستگاه خوب و انتخاب مناسب را فدای قیمت نکنید!

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی که برند مناسبی ندارد و از خدمات پس از فروش آنها اطلاعی دارید ممکن است ضرر هنگفتی به شما وارد کند. همچنین دستگاه ها و تجهیزات آشپزخانه صنعتی که خریداری می کنید باید متناسب این فضا بوده و به عنوان مثال به راحتی قابل شست و شو باشند.

به این معنی که بدنه این دستگاه ها باید از جنس استیل ضد زنگ باشد، به راحتی بتوان آنها را تمیز کرد، قطعات داخلی آنها به خوبی در بازار پیدا شده و نگهداری و تعمیر آنها فرآیندی آسان باشد، با توجه به این موارد شما باید در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود دستگاهی را انتخاب کنید که از برند و خدمات آن مطمئن باشید.

مزیت شماره 4 – انتخاب هوشمندانه، خرید تجهیزاتی که کار شما را آسانتر می کنند.

مهم ترین نکته در خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این است که کار شما را آسانتر کند. یک دستگاه کباب پز اتوماتیک که به راحتی طبخ کباب را برای شما انجام دهد، یک فر کته پز ریلی که به راحتی و بدون دغدغه ای برنج های ته چین و ته دیگی تحویل مشتری دهد. خرید یک کباب پز تابشی سالاماندر که بتواند به راحتی انواع کباب را برای شما به صورت همزمان طبخ کند، خرید یک سیخ شور هگزاگونال که بتواند در مدت زمان کوتاهی حجم انبوهی از سیخ ها را برای شما شسته و تحویل شما دهد.

نتیجه گیری نهایی

همه این موارد به شما کمک میکند که در مدت زمان کوتاهی بتوانید خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید.

خدمات بیشتر به مشتریان به معنی جلب رضایت مشتری بوده و جلب رضایت مشتری به معنی حضور بیشتر مشتری و درآمد بیشتر است.

قطعا فعالیت کسب و کار شما و درآمد آن برای شما مهم است، پس بهتر است که با انتخاب هوشمندانه درآمد خود را بیشتر کرده و ان را سرعت بخشیده و بهینه تر کنید.

انتخاب هوشمندانه، خرید تجهیزاتی که کار شما را آسانتر می کنند

معرفی مجموعه اوجتا

مجموعه اوجتا به عنوان تولید کننده و ارائه دهنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران شناخته می شود. این مجموعه در همکاری با سایر تولید کننده ها بوده و به عنوان یک مجموعه جامع در این زمینه شناخته می شود. شما می توانید با تماس با این مجموعه فرایند تجهیز آشپزخانه خود را از صفر تا 100 به راحتی انجام دهید. همچنین کارشناسان، تعمیرکاران و نصابان این مجموعه از ابتدای فرآیند خرید تا نصب و راه اندازی تجهیزات در کنار شما خواهند بود.

 
 

معرفی محمد عبدی

محمد عبدی سفر خود را در سال 1395 شروع کرد. این سفر با فعالیت در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شروع شد و کم‌کم به مشاوره در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکارهای مربوط به رستوران‌داری، کترینگ و فست فودها گسترش پیدا کرد.

بعد از مدتی و با کسب تجربه در زمینه مختلف به سراغ کسب‌وکارهای دیگر رفته در زمینه‌های مختلف اقدام به ارائه مشاوره‌های تخصصی و فنی نمود. ارائه مشاوره‌های تخصصی در صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکارهای تولیدی ، ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکارهای رستورانی و صنعت غذا برخی از فعالیت مهندس محمد عبدی است .

 
محمد عبدی

 

 

 

توضیح انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی در سئو – 5 کاربرد مهم

۱۲ بازديد ۰ نظر

کاربرد تیزر تبلیغاتی بسیار گسترده است. شما می‌توانید از یک تیزر تبلیغاتی در کمپین‌های مختلف استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که تیزر را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارید یا در ایمیل مارکتینگ! شما می‌توانید به راحتی با استفاده از قابلیت‌های بالای تیزر تبلیغاتی، مخاطبین و کاربران زیادی را جذب کسب‌وکار و محصولات خود کنید. امروزه تیزرهای تبلیغاتی یکی از مطرح‌ترین و پراستفاده‌ترین مدل‌های تبلیغاتی در دنیا هستند.

کمپین‌های بازاریابی با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند بسیار موفق باشند، چرا؟ زیرا کنجکاوی انسان یک نیروی قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی می‌توانید کنجکاوی کاربران و مخاطبان خود را تحریک کنید.

 

باید به این نکته توجه داشته باشید که یک تیزر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک محصول، رویدادهای آینده، ویژگی جدید یا به‌روزرسانی اخیر و غیره طراحی شده است. در نتیجه تیزرها مجموعه‌ای از سرنخ‌ها را ارائه می‌دهند و باعث می‌شوند که مصرف‌کنندگان مشتاق به دنبال کسب اطلاعات بیشتر باشند.

بررسی کاربرد تیزر تبلیغاتی

بررسی کاربرد تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی می‌توانند فضای تفسیر و بررسی زیادی را در اختیار مخاطبان و مصرف‌کنندگان قرار بدهند. این نوع تیزرها در معرفی محصولات جدید به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرند. نمونه این تیزر ها را می توان در معرفی اولیه محصولات اپل و یا سامسونگ مشاهده کرد. همچنین تیزرها ممکن است دقیقاً به شما بگویند چه محصولی و در چه زمانی ارائه خواهد شد، در این صورت کنجکاوی کاربران کمتر تحریک می‌شود. به هر حال هر شکلی از تیزر که استفاده شود، هدف اصلی ایجاد انتظار و جلب توجه در ذهن کاربر است.

کاربرد تیزر تبلیغاتی در ایمیل مارکتینگ

یکی از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی استفاده از آن در ایمیل مارکتینگ است. شما می‌توانید به جای نوشته‌های بعضاً کسل‌کننده در ایمیل‌ها، از یک تیزر تبلیغاتی استفاده کنید. سوال اساسی در ایمیل مارکتینگ این است: شما می‌خواهید مشتریان شما هنگام باز کردن ایمیل شما چه اقدامی انجام دهند؟

این کار را می‌توانید با استفاده از یک تیزر به راحتی انجام دهید. اغلب در ایمیل‌هایی که حاوی تیزر تبلیغاتی است از مشتری و مخاطب در خواست می‌شود که بر روی لینکی کلیک کند یا صفحه اینستاگرامی را فالو کند. با این حال شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در تیزرهای ارسال شده در ایمیل مارکتینگ قرار دهید؛ مانند تاریخ رویداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غیره، همه این موارد می‌تواند باعث افزایش اعتماد کاربران و مخاطبان به کسب و کار شما شود.

اگر فکر می‌کنید این روش قدیمی است و اصلاً جوابگو نیست کاملاً اشتباه می‌کنید. یکی از برندهایی که با کمپین‌های ایمیلی و استفاده از تیزر تبلیغاتی کاملاً بر بازار تسلط دارند، کمپانی اپل است. قالب‌های ایمیل آن‌ها به خوبی طراحی شده و ساده است، تصاویر باکیفیت آن‌ها، کیفیت محصولات را منعکس می‌کند و مهم‌تر از همه، آن‌ها به طور مداوم اهداف مشخصی را برای خواننده تعیین می‌کنند.

کاربرد تیزر تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

یکی از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی، استفاده آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. در واقع تیزرهای تبلیغاتی در بستر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و حتی پینترست به خوبی دیده می‌شوند. نکته قابل توجه این است که در این شبکه‌ها، ویدیوها و تیزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و کاربران قرار می‌گیرند.

اگر شما به خوبی در هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی اصول و قواعد اصلی آن را رعایت کرده باشید، می‌توانید به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مخاطبان زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید. امروزه شبکه‌های اجتماعی به عنوان بستری برای انتشار انواع تیزرهای تبلیغاتی شناخته می‌شوند. حساب‌های رسمی شرکت‌ها و کسب‌وکارها نیز به صورت روزانه و مداوم توسط کاربران رصد می‌شوند تا در صورت انتشار اخبار و تیزرهای جدید، خیلی سریع از محتوای آن‌ها مطلع شوند.

گسترش استفاده از تیزر های تبلیغاتی
 
استفاده از تیزر برای معرفی شرکت ها

کاربرد تیزر تبلیغاتی در شبکه‌های انتشار ویدئو

یکی دیگر از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی، استفاده از آن‌ها در شبکه‌های انتشار ویدئو است. شما می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی که مدت زمان طولانی دارند را به عنوان یک ویدئو در این شبکه‌ها منتشر کنید. شبکه‌هایی مانند آپارات و یوتیوب بهترین مثال در این زمینه‌ هستند. همچنین شما می‌توانید از تیزرهای کوتاه مدت 5 الی 10 ثانیه‌ای به عنوان تبلیغات در ابتدای ویدئوها استفاده کنید. برای این کار شما می‌توانید به بخش تبلیغات آپارات و یا یوتیوب مراجعه کنید.

با استفاده از این نوع تیزر تبلیغاتی، شما می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی گسترده‌ای را ایجاد کنید. نکته قابل توجه در خصوص این نوع تبلیغات، دریافت بازخوردهای گسترده از سوی مخاطبان است. البته باید در هنگام ایجاد کمپین تبلیغاتی به خوبی مخاطبان و کاربران خود را شناسایی کرده و بر اساس اهداف کمپین برنامه تبلیغاتی خود را تنظیم کنید.

کاربرد تیزر تبلیغاتی در سایت‌های شرکتی

یکی دیگر از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی، استفاده از آن در سایت‌های شرکتی و فروشگاه‌ها است. شما می‌توانید برای معرفی محصول خود از تیزرهای تبلیغاتی در صفحات وب سایت استفاده کنید. شما می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی خود را در بخش فروشگاهی و معرفی خدمات سایت‌ قرار دهید. در این تیزرها کاربران می‌توانند به راحتی با خدمات و کالاهای شما آشنا شده و به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی در کسب‌وکارها

شاید در نگاه اول این تصور وجود داشته باشد که تیزر تبلیغاتی تنها برای فروش محصولات لوکس استفاده می‌شود، اما کاربرد تیزرها فقط این مورد نیست. امروزه تیزرها کاربردهای متنوعی دارند. شما می‌توانید از تیزر برای معرفی محصول، معرفی خدمات، معرفی برند، معرفی ویژگی‌های جدید یک محصول و ده‌ها مورد دیگر استفاده کنید. همین امر سبب شده که استفاده از تیزرهای تبلیغاتی روز به‌روز بیشتر شود. برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی از ایده‌ها و روش‌های جذابی استفاده می‌شود. برخی از این ایده‌ها و روش‌ها در نوع خود جالب توجه و جدید بوده به نحوی که بعد از مدت زمان کوتاهی در سراسر اینترنت پخش شده و به خوبی توانسته توجه کاربران و مخاطبان را به خود جلب کند.

قواعد اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی

نکته مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی، استفاده از قاعده سه

حال که به خوبی با کاربرد تیزر تبلیغاتی آشنا شده‌اید بهتر است که در مورد یک نکته مهم اطلاعات لازم را کسب کنید. قاعده “سه” برای هر رسانه و استراتژی بازاریابی اعمال می‌شود، اما مطالعات نشان داده‌اند که این قاعده با محتوای ویدئویی و تیزر تبلیغاتی بسیار خوب و هماهنگ عمل می‌کند. در واقع “سه” کوچک‌ترین عدد مورد نیاز برای ایجاد یک الگوی قابل تشخیص است. “قاعده سه” از این فرض نشات می‌گیرد که چیزهایی که به سه دسته تقسیم می‌شوند ذاتاً خنده‌دارتر، رضایت‌بخش‌تر و به‌یادماندنی‌تر هستند.

اما این قانون چگونه به بازاریابی تیزر مربوط می‌شود؟ مدیران بازاریابی می‌توانند از آن برای موضوعات، سرفصل‌ها و شعارها استفاده کنند، همان‌طور که طراحان گرافیک می‌توانند از آن برای گروه‌بندی عناصر طراحی در یک طرح‌بندی استفاده کنند. با اجرای “قاعده سه”، می‌توانید به راحتی فرآیند “یادآوری” را در بین مخاطبان هدف خود ترویج دهید.

نتیجه نهایی

کاربرد تیزر تبلیغاتی بسیار زیاد است. کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از تیزر تبلیغاتی در بخش‌های مختلف کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کنند. هیچ شکی وجود ندارد که یک کمپین تبلیغاتی خوب می‌تواند تبلیغات دهان به دهان و ارگانیک را برای تیزرهای شما ایجاد کند. شما می‌توانید به راحتی با تیزرهای تبلیغاتی توجه و کنجکاوی کاربران را جذب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که کنجکاوی یک مفهوم روانشناختی قوی برای استفاده در بازاریابی است.

 

 

معرفی حسین براتی

حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوای سئو شده در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. سایت‌های زیادی هستند که از محتوای تولید شده برای بهبود رتبه و سئو سایت خود استفاده می‌کنند. دانش بالا در زمینه کامپیوتر و اینترنت و همچنین تحصیلات آکادمیک در این حوزه، باعث شده که شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی با حسین براتی همکاری داشته باشند. آشنایی به اصول مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یکی از خصوصیات بارز ایشان است.

حسین براتی به عنوان یکی از پرکارترین وبلاگ نویسان در ایران شناخته می‌شود که روزانه چند هزار کلمه محتوای سئو شده تولید کرده و در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهد. تولید محتوای سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی‌های مهم پروژه‌های انجام شده توسط ایشان است.

 
حسین براتی

حسین براتی با در اختیار داشتن یک تیم تحریریه مناسب قادر است در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کند. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف از ویژگی‌های این تیم تحریریه است. ایشان در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کند. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ایشان برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

اولین مطالب آزمایشی من

۱۲ بازديد ۰ نظر
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۱ بازديد ۰ نظر
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.