آرشیو دی ماه 1401

در این سایت محتوای سئو شده در اختیار کاربران قرار می گیرد

نکات مهم در هنگام خرید تخم مرغ – معرفی 7 روش ویژه و ساده

۱۶ بازديد ۰ نظر

خرید تخم مرغ را می توان ساده ترین کار دانست . البته قیمت این ماده غذایی ساده روز به روز در حال تغییر است . با این حال تخم مرغ وعده غذایی بسیاری از مردم دنیا است .

نکات مهم در هنگام خرید تخم مرغ – معرفی 7 روش ویژه و ساده

خرید تخم مرغ و نکات مهم در هنگام خرید تخم مرغ می تواند برای بسیاری از افراد مهم باشد. تخم مرغ یکی از پر مصرف ترین ماده های غذایی در دنیا است که برای خرید ان باید دقت بالایی داشت .تخم مرغ را می توان در هر وعده غذایی مصرف گکرد. با هر غذایی مصرف کرد. در واقع این ماده غذایی عصای دست آشپزها و یاور همیشگی شکم های گرسنه ای است که خیلی زود و سریع به دنبال غذایی خوشمزه و بی دردسر هستند. جالب این است که تخم مرغ بنا به اینکه صبحانه است یا ناهار یا شام، شما را به بهترین شکل ممکن سیر و راضی کند.
روش های مصرف تخم مرغ هم در نوع خود جالب هستند. از نیم رو و املت گرفته تا به صورت اب پز، عسلی و حتی اگر بدنساز باشید حتی به صورت خام نیز می توانید مصرف کنید ! از مصرف تخم مرغ با سوسیس ، شیر و و به صورت ترکیبی با دیگر غذا ها هم می توان گفت . در نتیجه این ماده غذایی بسیار ارزشمند و ببسیار پر کاربرد است !شما می توانید به راحتی برای تهیه تخم مرغ روزانه خود از امکانات و خدمات ارائه شده در سوپر مارکت انلاین اراک که با نام بامو مارکت نیز شناخته می شود، استفاده نمایید.


نکات مهم در هنگام خرید تخم مرغ

خرید تخم مرغ در نگاه اول ساده است اما همین ساده بودن نکات زیادی را دارد که باید به ان توجه کنید . در ادامه برخی از این نکات را به شما معرفی می کنیم .

1- تاریخ انقضای تخم مرغ

تاریخ انقضای تخم مرغ آنقدر اهمیت دارد که اگر تست هایی که گفته شد را انجام دادید، اما حتی یک روز از تاریخ انقضا عبور کرده بود، عاقلانه ترین کار این است که از مصرف آن صرف نظر کنید. تاریخ تولید و انقضای تخم مرغ عموما روی بدنه و روی بسته بندی تخم مرغ حک می شود که باید حتما و حتما آن را مورد توجه قرار بدهید. یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید تاریخ روز بودن آن است. هر چه تاریخ تولید آن نزدیکتر باشد، بهتر است.

تخم

2- تخم مرغ سفید یا تخم مرغ محلی ؟

تخم مرغ های سفید معمولا کوچک تر از تخم مرغ های قهوه ای هستند و به همین خاطر قیمت پایین تری هم دارند. تخم مرغ های قهوه ای یا همان محلی، تخمِ مرغ هایی با پرهایی به رنگ های متنوع هستند اما تخم مرغ های سفید را مرغ هایی با پر سفید می گذارند. طعم و خاصیت این دو نوع تخم مرغ تفاوت چندانی با هم ندارد اما باید بدانید که تخم مرغ های قهوه ای حاصل تخم گذاری مرغ هایی است که در روستا و فضای آزاد و با تغذیه ای طبیعی، عمر خود را سرمی کنند. بنابراین امکان دارد که طعم تخم مرغ محلی کمی بهتر از هم تای سفیدش باشد.

باید این نکته دقت کنید که تخم مرغ های محلی همواره قهوه ای نیستند و برخی از تخم مرغ های محلی مخصوصا مربوط به خطه شمال دارای رنگ مایل به صورتی کم رنگ هستند. این تخم مرغ ها را می توانید به صورت روزانه از بازار روز های محلی و روستایی تهیه کنید .

در هنگام خرید تخم مرغ به محل پرورش مرغ های محترمی که تخم گذاشته اند، دقت و توجه داشته باشید. باید بدانید که تخم مرغی که می خورید از محصولات کارخانه ای است یا در مزرعه و روستا به وجود آمده است. تخم مرغ های محلی معمولا از آلودگی های هورمونی احتمالی تخم مرغ های کارخانه ای به دور هستند اما چون آغشته به فضولات مرغ هستند، امکان دارد که دچار میکروب هایی باشند. نکته مهم این است که تخم مرغ های محلی تاریخ مصرف و انقضا ندارند پس باید به شدت دقت کنید !

3- تخم مرغ فاسد بوی بدی می دهد.

برای اطمینان از سالم بودن تخم مرغ آن را بو کنید ، اگر بوی ناخوشایند و قوی به مشامتان رسید تخم مرغ ناسالم است. البته تخم مرغ هایی که در فروشگاه هابه فروش می رسد معمولا سالم هستند. این روش برای تخم مرغ های محلی بیشتر کاربرد دارد. مراقب باشید که در هنگام بو کردن لب ها و دهان شما با پوست تخم مرغ محلی تماسی نداشته باشد .
تکان دادن تخم مرغ محلی
برای اطمینان از سالم بودن تخم مرغ محلی آن را کنار گوشتان تکان دهید، اگر صدایی از آن شنیدید که تخم مرغ ناسالم است. دلیل صدایی که از تخم مرغ ناسالم شنیده می شود کیسه هوایی است که در اثر رطوبت و دی اکسید کربن بزرگ شده است.

تخم

4- تخم مرغ غنی شده با امگا 3

اگر بخواهید از فروشگاه های بزرگ تخم مرغ را خریداری کنید ممکن است با این برچسب روبرو شوید. تخم مرغ غنی شده با امگا 3 ! این یعنی چه؟ بعضی از مرغ ها از غذاهایی حاوی امگا۳ تغذیه می کنند و از همین روست که تخم مرغی که تحویل ما می دهند هم غنی شده با این ماده خواهد بود. موادی مانند سویا، تخم کتان و روغن ماهی دارای امگا 3 هستند. تخم مرغ های محلی فاقد این ویژگی هستند. امگا 3 هم برای بدن بسیار مفید است .

5- خرید تخم مرغ ارگانیک

در سال های اخیر واژه ارگانیک به شدت در فروشگاه های مواد غذایی استفاده شده است . اما تا به حال واژه تخم مرغ ارگانیک به گوش شما خورده است ؟ این نوع از تخم مرغ ها حاصل تخم گذاری مرغ هایی هستند که به صورت ارگانیک تغذیه می شوند یعنی در غذاهایشان خبری از مواد هورمونی و آنتی بیوتیک ها نیست و می توانند در فضای باز و آزاد، غذا بخورند. البته این نوع مرغ ها با مرغ های محلی فرق دارند. در واقع همان مرغ های سفید هستند که در فضای باز حرکت می کنند و. غذا می خورند.

با این حال ممکن است این واژه کمی گول زننده باشد . پژوهش هایی که پیرامون تفاوت تخم مرغ ارگانیک و با تخم مرغ های معمولی انجام شده، نشان می دهد که شاید درصد مس، پروتئین و پتاسیم موجود در این نوع تخم مرغ ها کمی بیشتر باشد. این در حالی است که تخم مرغ های معمولی منیزیم و آهن بیشتری دارند و مواردی که غنی شده محسوب می شوند هم از کلسیم و منیزیم بیشتری برخوردارند. واقعیت این است که تغییرات تغذیه مرغ ها می تواند روی مقدار مواد مغذی موجود در تخمشان اثر بگذارد. یعنی همه ترخم مرغ ها داره مواد غذایی یکسانی هستند با این حال برخی ممکن است بعضی از تخم مرغ ها داای مقدار بیشتری از این مواد مغذی باشند .

خرید

6- خرید تخم مرغ پاستوریزه

در سال های اخیر تخم مرغ پاستوریزه هم وارد فروشگاه ها شده است. شاید برای شما سولا باشد که خرید تخم مرغ پاستوریزه به چه صورت است؟ اصلا منظور از تخم مرغ پاستوریزه چیست؟ تخم مرغ های پاستوریزه در مجاورت حرارت قرار می گیرند تا باکتری های احتمالی آنها از بین برود. شاید از نقطه نظر از بین رفتن باکتری ها، پاستوریزه کردن آنها ایدهٔ خوبی باشد اما واقعیت این است که حرارت می تواند موجب از بین رفتن بخش اعظمی از ارزش غذایی این ماده شود. کسانی که دوست دار مصرف تخم مرغ به شکل عسلی و نیمه پخته هستند، با مصرف تخم مرغ های پاستوریزه، کمتر در معرض خطر انتقال باکتری از تخم مرغ به بدن شان خواهند بود.

7- بررسی ظاهر در هنگام خرید تخم مرغ

بهترین کاری که می توانیم در هنگام خرید تخم مرغ انجام دهیم، دقت به ظاهر تخم مرغ است. پوسته ی تخم مرغ لایه ی محافظ مواد غذایی داخل آن است. بدیهی است که اگر این پوشش دارای ترک، شیار، منفذ و شکستگی باشد، آلودگی های بیرون از آن به راحتی به آن وارد می شود. پس بدنه ی آهکی تخم مرغ نباید دارای کوچکترین سوراخی باشد که اجازه ی ورود عوامل مخرب، باکتری، ویروس و را بدهد. پس مراقب باشید که تخم مرغ شکسته نخرید. برخی از فروشگاه ها تخم مرغ شکسته را ارزان می فروشند. گول این قیمت پایین را نخورید !


نحوه ی تشخیص تخم مرغ تازه و مانده از یکدیگر در منزل

بعد از خرید تخم مرغ نیز می توانید نسبت به تازه بودن ان اقدام نمایید. حتی ممکن است تخم مرغ های تازه خریداری شده با تخم مرغ های قدیمی قاطی شده باشند. در نتیجه می توانید از روش های زیر برای تشخیص تازه یا کهنه بودن تخم مرغ ها استفاده نمایید.

روش اول استفاده از ظرف آب

یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن تازگی و ماندگی تخم مرغ را محک بزنید این است که ابتدا تخم مرغ های خام را چند دقیقه در فضای اتاق و بیرون از یخچال قرار بدهید تا به دمای محیط برسند. تخم مرغ سرد احتمال خطای این روش را بالا می برد.

برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید :

یک ظرف یا یک کاسه را پر از آب کنید. سعی کنید ظرفی را انتخاب کنید که ارتفاع آن حداقل دو برابر ارتفاع تخم مرغ باشد. ظرف کم عمق تناسبی برای این کار ندارد، پس از انتخاب آن صرف نظر کنید.
تخم مرغ را در داخل ظرف آب قرار بدهید. باید یکی از سه حالت زیر رخ بدهد :

  • اگر تخم مرغ فرو رفت و در پایین ظرف قرار گرفت، به معنای تازگی آن است.
  • اگر تخم lrmمرغ فرو رفت، اما در اواسط ظرف آب ایستاد؛ تخم مرغ کاملا تازه نیست و چیزی حدود سه هفته از تولید شدنش گذشته است.
  • اگر تخم مرغ روی سطح آب ایستاد و اصلا فرو نرفت، در این حالت باید از مصرفش پرهیز شود.

 

بررسی

بررسی تخم مرغ تازه در هنگام شکستن ان

یکی از مهم ترین عواملی که میزان تازگی و قابل مصرف بودن تخم مرغ را تعیین می کند، ماده ی غشایی انعطاف پذیر و سفیدی است که وظیفه ی آن نگه داشتن زرده ی تخم مرغ در وسط سفیده است. هر چه تخم مرغ تازه تر باشد، این ماده هم به خوبی از عهده ی کار خود برمی آید. اگر در هنگام شکستن تخم مرغ دیدید که زرده و سفیده از هم مستقل هستد و به راحتی جدا شده اند، می توانید گمان ببرید که تخم مرغ تازه نیست.

استفاده از اب و نمک در خانه برای تست تخم مرغ

اگر تخم مرغ محلی خریده اید این روش به خوبی مناسب است . برای اطمینان از سالم بودن تخم مرغ، درون ظرفی آب سرد کمی نمک اضافه کنید و تخم مرغ را داخل آن بیندازید، در صورت خارج شدن حباب هایی از اطراف تخم مرغ تخم مرغ سوراخ شده و نا سالم است.

نکته مهم : برخی از افراد بعد از خرید تخم مرغ اقدام به شستن ان می کنند. این کار بر اساس برخی از نظرات کارشناسی پیشنهاد نمی شود. چرا که پوست تخم مرغ دارای منافذی است که باعث می شود اب به درون ان نفوذ کند. در نتیجه باکتری و میکروب های روی سطح پوست تخم مرغ توسط ان به داخل ان نفوذ می کنند.

بررسی ماده سفید داخل تخم مرغ

این ماده سفید چالازا نام دارد. چالازا ظاهر ناخوشایندی دارد؛ اما می تواند اطلاعات بسیار خوبی برای ما فراهم آورد. چالازا به ما کمک می کند تا میزان تازگی تخم مرغ را تشخیص دهیم. در تخم مرغ های تازه این رشته سفید رنگ به راحتی قابل مشاهده است؛ اما در تخم مرغ های قدیمی به سختی قابل مشاهده است یا اصلاً وجود ندارد؛ بنابراین اگر شما یک رشته بزرگ چالازا در تخم مرغ خود یافتید، مطمئن باشید که تخم مرغ شما سالم و تازه است.

بررسی

یکی دیگر از مورادی که با ان می توان تازه بودن تخم مرغ را بررسی کرد ماده سفید رنگ داخل تخم مرغ است که معمولا از ان به عنوان نطفه داخل تخم مرغ یاد می شود اما این ماده سفید رنگ که چالازا نام دارد اصلا نطفه نیست!

در واقع وظیفه اصلی چالازا نگه داشتن زرده در مرکز سفیده تخم مرغ و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن است. این بخش دقیقاً مانند یک کمربند ایمنی اتومبیل عمل می کند که از سرنشینان در برابر آسیب های ناشی از حوادث و تصادفات محافظت می کند. در بهترین حالت تخم مرغ تازه دو چالازا دارد که در دو طرف تخم مرغ قرار گرفته اند. این چالازا ها به زرده تخم مرغ متصل هستند.


نتیجه گیری نهایی خرید تخم مرغ

این پست شامل یک راهنمای خرید تخم مرغ بود که به شما کمک می کرد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را به خوبی شناسایی کنید و بدانید که در هنگام خرید و پس از خرید تخم مرغ آن به چه نکاتی توجه کنید. امیدواریم که راهنمای خرید تخم مرغ در رساندن اطلاع و آگاهی به شما مفید و موثر عمل کرده باشد.

راهنمای خرید تخم مرغ به صورت آنلاین

تخم مرغ یک ماده غذایی است که خیلی سریع فاسد می شود. در واقع باکتری های موجود در پوست تخم مرغ در مدت 5 روز شروع به فعالیت کرده و سریع تخم مرغ را فاسد می کنند. هی همین دلیل تخم مرغ باید به صورت تازه تهیه و خریداری شود. البته برخی از تخم مرغ های پاستوریزه و شرکتی می توانند تا 2 یا 3 هفته قابل استفاده باشند. در هنگام خرید بهتر است به سراغ تخم مرغ های تازه بروید. شما میتوانید به راحتی و به صورت آنلاین تخم مرغ را از سوپر مارکت آنلاین اراک سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد. نکته قابل توجه این است که تخم مرغ های ارائه شده در این مجموعه دارای تاریخ انقضای دقیق بوده و در اسرع وقت به دست شما می رسند.


معرفی سوپر مارکت آنلاین اراک بامو مارک

بامو مارکت به عنوان بهترین سوپر مارکت آنلاین اراک شناخته می شود. این مجموعه به خوبی توانسته در شهر اراک خدمات خود را به صورت دیجیتالی ارائه دهد. همین امر هم باعث شده که مشتریان و کاربران زیادی از این فروشگاه خرید و استفاده نمایند. ارائه طرح های تشویقی برای جلب رضایت مشتریان یک یاز راه کارهای این مجموعه است. با این حال این مجموعه برای کسب و کار های اینتنرتی که در اولراه هستند نیز راه کار هایی را به صورت مقالات ارائه داده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به بخش بلاک این مجموعه راه کار های مختلف ارائه شده را مطالعه کنید تا بتوانید کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت راه اندازی کنید.

استراتژی محتوایی ممکن است اصطلاحی ناملموس و غیرقابل تعریف به نظر برسد. با این حال دستورالعمل‌هایی (به وضوح) قابل شناسایی وجود دارد که می‌تواند به ما کمک کند تا تعیین کنیم استراتژی محتوا برای وب چیست.

فرآیند تولید محتوا چگونه انجام می شود ؟

وقتی پروژه‌های طراحی وب‌سایت انجام می‌دهیم، استراتژی محتوا همیشه بخشی از گفتگوها است. شما نمی‌توانید یک طراحی وب‌سایت موفق و بزرگ داشته باشید مگر اینکه محتوا را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان خود ارائه دهید. اتخاذ این رویکرد تضمین می‌کند که محصول نهایی هم در برقراری ارتباط و هم در ایجاد انگیزه مؤثر در مخاطب و کاربر نهایی موفق است. با این حال، هنوز هم گاهی اوقات سردرگمی در مورد اینکه استراتژی محتوایی دقیقاً چیست (چه مواردی نیست) وجود دارد. گاهی اوقات می‌توان آن را به‌عنوان یک رویکرد یکپارچه تلقی کرد که می‌تواند برای کسانی که تازه به این مفهوم دست یافته‌اند، ترسناک باشد. همچنین، برای سازمان‌هایی که اخیراً یک ذهنیت دیجیتالی‌ را اتخاذ کرده‌اند، استراتژی محتوا می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

تعریف استراتژی محتوایی چیست؟

کریستینا هالورسون، نویسنده متن اصلی “استراتژی محتوایی برای وب”، سه تعریف معتبر از استراتژی محتوا ارائه می‌دهد:

  • استراتژی محتوایی، ایجاد، تحویل و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده را راهنمایی می‌کند.
  • استراتژی محتوایی یعنی ارائه محتوای مناسب، به افراد مناسب، در مکان مناسب و در زمان مناسب.
  • استراتژی محتوایی مجموعه‌ای یکپارچه از انتخاب‌های کاربر محور و هدف محور درباره تولید محتوا در طول چرخه حیات آن است.

توجه داشته باشید که این تعاریف استراتژی محتوا را بیشتر به عنوان یک طرز فکر یا یک رویکرد تعریف می‌کنند، نه یک چیز خاص، تغییرناپذیر و همه کاره. استراتژی محتوا واقعاً روشی است که رویکردها و تاکتیک‌های مفیدی را برای متمرکز کردن تولید محتوا ارائه می‌کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله ” استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟ 3 دلیل مهم برای استفاده از آن ” را مطالعه نمایید.

استراتژی محتوایی برای وب‌سایت‌ها چگونه است؟

استراتژی محتوایی برای وب‌سایت‌ها چگونه است؟

این یک سؤال بسیار متداول است که احتمالاً از این واقعیت ناشی می‌شود که استراتژی محتوایی هنوز برای برخی مبهم است. باز هم اعلام می‌کنیم که در حالت عادی، هیچ رویکردی به عنوان رویکرد و استراتژی پایه برای همه کسب‌وکارها وجود ندارد. استراتژی محتوا بر این اصل استوار است که بر اساس نوع کسب‌وکار اتخاذ می‌شود. یعنی به این صورت است که شما باید با شناخت کامل از کسب‌وکار و وب‌سایت خود اقدام به تولید محتوا نمایید.

شناخت کسب‌وکار چگونه انجام می‌شود؟

در این فرآیند از مدل های زیر استفاده می شود :

  • تحقیقات روی کاربران و نفرات ورودی در سایت.
  • بررسی انواع موجودی محتوا.
  • تجزیه و تحلیل محتواهای قرار گرفته در سایت و کلمات کلیدی.
  • بررسی تجزیه و تحلیل و سئوی سایت.
  • بررسی اکوسیستم محتوا.
  • ایجاد نقشه برای تولید محتوا.
  • بررسی اهداف تعریف شده و سلسله مراتب مخاطب.

استراتژی محتوایی شامل چه مواردی ممکن است باشد؟

استراتژی محتوایی شما بسته به نیاز و منابع شما ممکن است شامل یک یا همه موارد زیر باشد:

  • چارچوب پیام رسانی.
  • دستورالعمل‌های سبک، از جمله ملاحظات صدا و لحن، سئو، خوانایی و دسترسی.
  • قالب‌ها، ساختار و سلسله مراتب محتوا (نوشتاری و بصری) تعریف شده.
  • طبقه‌بندی و استراتژی انتشار.
  • مدل‌سازی محتوا (روابط نگاشت و تولید محتوا بین انواع محتوا و اجزای مختلف).
  • عملیات محتوا و برنامه‌ریزی، از جمله تقویم سرمقاله و همکاری
  • ملاحظات نوشتاری و تصویری (عکس و فیلم).
  • رویکردهای داستان‌سرایی برند در تولید محتوا.
  • مدل، سیاست‌ها و فرآیندهای حکمرانی محتوا در برند شما.
  • برنامه‌ریزی آموزشی و مستندسازی فرآیند انتشار محتوا.
  • نقش ها و گردش کار انتشار محتوا در بخش‌های مختلف (وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، ایمیل‌ها و غیره).
استراتژی محتوایی وب‌سایت چگونه خواهد بود؟

استراتژی محتوایی وب‌سایت چگونه خواهد بود؟

ایجاد استراتژی محتوایی وب‌سایت به نوع وب‌سایت و کسب‌وکار شما بستگی دارد. در واقع همه افراد دارای کسب و کارمتفاوت هستند. اهداف مختلف، مخاطبان مختلف، نیازهای کاربران مختلف، اهداف سازمانی متفاوت برای دستیابی، پیام‌های متفاوت برای انتقال، حوزه‌های مختلف، منابع مختلف، سازمان‌های مختلف، اولویت‌های متفاوت و غیره، همه این عوامل استراتژی محتوای نهایی شما را تعیین می‌کند. در نتیجه درک آنچه باید انجام دهید، به نوع کسب‌وکار و مخاطبان شما بستگی دارد. البته خیلی نگران این موضوع نباشید. چرا که اگر به خوبی کسب‌وکار خودتان را بشناسید در نهایت به آنچه که می‌توانید به طور پایدار در فرآیند تولید محتوا انجام دهید، آگاه می‌شوید.

استراتژی محتوایی برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارد؟  بررسی 3 نیاز اصلی.

 برای انکه استراتژی محتوای شما به موفقیت برسد باید 3 عامل مهم و اسسای را به خوبی رعایت کنید . این سه عامل عبارتند از :

  1. پایداری: استراتژی محتوا برای موفقیت باید پایدار باشد. برنامه‌های شما اگر به طور واقع بینانه ، سازماندهی یا برنامه‌ریزی نشده باشند، موفق نمی‌شوند. آیا برای محتواهای بیشتری که می‌توانید در یک بازه زمانی معین بنویسید برنامه‌ریزی می‌کنید؟ آیا منابع ویدیویی برای حمایت از آن طرح محتوای ویدیویی را در اختیار دارید؟
  2. تغییر فرهنگ: سازمان‌ها به ویژه در آموزش عالی به تدریج از طرز فکر چاپی دور می‌شوند و سرعت و انتظارات دیجیتال را می‌پذیرند. در نتیجه فرهنگ تولید محتوا در حال تغییر است. این می‌تواند یک فرآیند کند و گاهی چالش‌برانگیز باشد. انتظارات، نگرش‌ها، دیدگاه‌ها، اولویت‌ها، احساسات، همه باید تغییر کنند تا انتشارات و ارتباطات را از منظر استراتژی محتوایی درک کنیم. شما نمی‌توانید به سادگی شروع به انتشار چیزهای جدید به روش‌های جدید کنید . باید کاربران را همراه خود بیاورید و به آن‌ها کمک کنید تا آن محتوا را دریافت کنند.
  3. پاسخگویی: استراتژی محتوا در خلأ اتفاق نمی‌افتد. در واقع محتوا زمانی توسط مخاطب دریافت می‌شود که نقش‌ها و مالکیت به وضوح در آن مشخص شوند. کاربران باید به خوبی با محتوا ارتباط برقرار کنند و آن را دریافت کنند. محتوا باید حکم پاسخگویی برای کاربران را داشته باشد تا مشکلات و سؤالات و دغدغه‌های آن‌ها را برطرف کند.
تفکرات غلط در خصوص استراتژی محتوا

تفکرات غلط در خصوص استراتژی محتوا

در خصوص ایجاد استراتژی محتوا برخی تفکرات غلط وجود دارد. این تفکرات بر اسا نوع کسب و کار و محتوا ممکن است با تفاوت هایی ایجاد شود. با این حال مهمترین تفکراتغلط شامل موارد زیر است :

  • استراتژی محتوایی، بازاریابی محتوا نیست. در واقع قرار دادن عناوین یک سرمقاله در یک تقویم و تنظیم تاریخ انتشار و یا برنامه‌ریزی پست‌های وبلاگ یک استراتژی اصولی و حرفه‌ای نیست. در این حالت تنها کاری که انجام داده‌اید این است که تاریخ‌هایی را به مواردی اختصاص دهید که ممکن است همچنان به طور بالقوه ناهنجار باشند. استراتژی محتوا می‌تواند به موفقیت یک تلاش بازاریابی محتوا کمک کند، اما شرایط برای تولید همه محتواها حتی در یک کسب‌وکارهای یکسان، به یک صورت نیستند.
  • استراتژی محتوایی، استراتژی دیجیتال نیست. در حالی که استراتژی محتوا مؤلفه مهمی از یک استراتژی دیجیتال موفق را شامل می‌شود، استراتژی دوم(استراتژی دیجیتال) طیف وسیع‌تری از تصمیمات پلتفرم، تلاش‌های بازاریابی و عوامل تکنولوژیکی را به خود اختصاص می‌دهد.

نتیجه‌گیری نهایی در خصوص استراتژی محتوایی

بر اساس تعاریف بررسی شده استراتژی محتوا کپی رایتینگ نیست. تنها نوشتن به تنهایی شامل استراتژی محتوا نمی‌شود. در عوض، نوشتن قوی (عکاسی، فیلم‌برداری، توییت کردن، و غیره) نتیجه یک استراتژی محتوایی متفکرانه است. یک نوشته خوب شامل اهداف و پیام‌ها، با تحقیق و تجزیه و تحلیل است. در نتیجه این نوشته شکل‌گرفته از دستورالعمل‌های محتوایی بوده و دارای ساختار و فرآیند مفید است. در نتیجه می‌توان گفت که استراتژی محتوا در واقع یک ساختار و دانش است که با استفاده از آن می‌توان موفقیت یک محتوا را تضمین کند. در این استراتژی شما باید از ابتدا تا انتهای ایجاد و تولید محتوا را بررسی کنید. این کار نیاز به دانش و تجربه تخصصی دارد.

استفاده از خدمات داده کاوان دینا

استفاده از خدمات داده کاوان دینا

 

استفاده از خدمات داده کاوان دینا

داده کاوان دینا در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید به راحتی فرآیند تولید محتوای خود را به این مجموعه سپرده و در این زمینه هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشید. نکته مهم در خصوص این مجموعه این است که این مجموعه از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای در زمینه ایجاد و راه‌اندازی استراتژی محتوایی برای انواع کسب‌وکارها بهره می‌برد. شما می‌توانید به راحتی در زمینه مشاوره و دریافت اطلاعات موردنیاز در زمینه ایجاد یک استراتژی محتوایی و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف با کارشناسان و مشاوران این مجموعه گفتگو داشته باشید. مجموعه داده کاوان دینا در زمینه‌های مختلف شامل تولید محتوا، ایجاد استراتژی محتوا، سئو، مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بهینه‌سازی سایت فعالیت می‌کند.

 

معرفی شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا

شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا فعالیت خود را از سال 1397 با نام گروه نرم افزاری دینا و با همکاری گروهی از فارغ‌التحصیلان گرایش های رشته کامپیوتر و نرم افزار آغاز کرد . هدف این شرکت در ابتدا، تولید سامانه های جامع Help Desk مرتبط با فعالیت ها و عملکردهای واحد فناوری اطلاعات در تمامی سازمان ها و ادارات دولتی ، کارخانجات و تمامی مجموعه های خصوصی و دولتی است که در همین راستا شروع به تحلیل، طراحی و تولید سامانه جامع Help Desk دینا نمود . گسترش فعالیت های شرکت در سال 1398 و همچنین اخذ اعتماد مشتریان قبلی شرکت از جمله شرکت فرآورده های لبنی رامک در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای مبتنی بر پردازش تصویر و هوش مصنوعی و نیز تلاش جمعی تیم جوان و مستعد خود نهایتا موفق به تولید نرم افزار سفارشی چیدمان (چینا) جهت مدیریت هوشمند و مبتنی بر پردازش تصویر چیدمان محصولات رامک در تمامی فروشگاه ها و عاملین فروش در کشور گردید .

دینا، گروهی از جوانان مستعد، پرکار و خلاق

با گسترش فعالیت‌های این شرکت از سال 1397 تاکنون، سبد محصولات شرکت نرم افزاری داده کاوان دینا در سطح کشور و خارج از کشور وسیع تر شده است که این امر، مرهون تلاش و همفکری تیمی متشکل از بهترین مهندسان و تکنسین­ها در بخش های مختلف طراحی، مهندسی، تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و … می باشد. این شرکت در طول سالهای فعالیت خود، همواره کوشیده است تا از طرفی با طراحی محصولاتی با بالاترین بازدهی و ارزنده ترین پشتیبانی های فنی در مقایسه با سایر محصولات مشابه؛ و از طرف دیگر با تولید محصولاتی با کیفیت،مبتنی بر دانش و فناوری روز دنیا ، متخصصین مجرب و رعایت استانداردهای بین المللی مربوطه محقق می شوند، گامی بلند در راستای رضایت مشتریان خویش و نیز ارتقای سطح تولید در داخل و خارج از مرزهای ایران عزیز بردارد. به امید ایزد منان …

اسکیما چیست ؟ 3 دلیل برای استفاده از Schema در سایت

۱۶ بازديد ۰ نظر

اسکیما چیست ؟ 3 دلیل برای استفاده از Schema در سایت

اسکیما که با نام Schema markup نیز شناخته می‌شود محصول مجموعه schema.org است.

این ابزار به عنوان یک ابزار آنلاین به موتورهای جست و جو کمک می‌کند اطلاعات وب‌سایت شما را به صورت ساختارمند درک کرده و نتیجه جستجوها را بر اساس این اطلاعات به کاربران نشان دهند.

این ساختار اطلاعاتی باعث می‌شود که موتورهای جست و جو روابط بین داده‌ها در سایت شما را به صورت هدفمند به کاربر نشان دهند.

 
 

هدف از ایجاد اسکیما چیست؟

داده‌هایی که توسط اسکیما برای موتورهای جستجو ارسال می‌شود باعث می‌شود که نتایج نشان داده شده در جست و جو بر اساس نیاز کاربر دسته‌بندی شود. در نتیجه اطلاعات سایت‌هایی که با اسکیما استفاده می‌کنند به صورت هدفمند به کاربران نشان داده می شود. این کار باعث می‌شود که نرخ کلیک روی لینک‌ها به شدت افزایش پیدا کرده و در نتیجه باعث بهبود سئو سایت خواهد شد. با توجه به نتایج منتشر شده از سوی schema.org و موتورهای جست و جو نرخ کلیک در نتایجی که از ساختار اسکیما بهره برده آن به شدت افزایش پیدا کرده است.

 
انواع مختلف Schema

انواع مختلف Schema

استفاده از ساختار Schema شامل قالب‌هایی برای داده‌های مختلف است. برخی از این داده‌ها شامل اطلاعات در خصوص افراد، اطلاعات مکان‌ها و اطلاعات اجناس موجود در سایت‌ها است. لیست مواردی که از Schema از آن‌ها به عنوان داده‌های ساختار یافته پشتیبانی می‌کند مدام در حال بروزرسانی و افزایش است.

در حالت کلی شما می‌توانید از اسکیما برای موارد زیر استفاده کنید:

• مقالات و محصولات

• مناسبت‌ها

• اشخاص و سازمان‌ها

• کسب و کارهای محلی

• نقد و بررسی‌ها

• دستورهای آشپزی و پخت و  شرایط پزشکی

شما در صورتی از این داده‌ها در سایت خود استفاده می‌کنید می‌توانید از Schema استفاده کرده و اطلاعات مربوط به این داده‌ها را به صورت ساختار یافته به موتورهای جستجو مثل گوگل معرفی کنید. سپس موتور جست جو این اطلاعات را از طریق Rich Snippets ها به کاربران نمایش می‌دهد.

به عنوان مثال در تصویر زیر شما می‌توانید از ساختار اسکیما در سایت که رویدادهای مهم را به صورت ساختار یافته معرفی کرده مشاهده کنید. می‌بینید که این اطلاعات مهم توسط موتور جست و جو شناسایی شده و به عنوان بخشی از ساختار نتایج به شما نشان داده است. این اطلاعات در بدنه محتوای سایت اصلی قرار می‌گیرد اما با ابزار Schema به موتور جست و جو به عنوان “داده ساختار یافته” معرفی می‌شود تا در نتایج جست و جو نشان داده شود.

اسکیما چیست و چه کاربردی در نتایج جست و جوها در اینترنت دارد؟

اسکیما چیست و چه کاربردی در نتایج جست و جوها در اینترنت دارد؟

در عکس زیر هم شما نمونه دیگری از داده ساختار یافته را مشاهده می‌کنید. در این حالت سایت اصلی یک مقاله را به عنوان داده ساختار یافته معرفی کرده است. نکته اصلی امتیاز مقاله است که توسط موتور جستجو در نتایج نشان داده شده است.

داده ساختار یافته

داده ساختار یافته

یکی از شاخصه‌های محبوب در ابزار اسکیما این است که می‌تواند کتابخانه‌هایی از فیلم‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها، فایل‌های موسیقی و غیره را دریافت کرده و به عنوان داده ساختار یافته به موتورهای جست و جو ارسال کند. در عکس زیر نمونه‌ای از داده ساختار یافته با موضوع “فیلم ” را مشاهده می‌کنید. گوگل در نتایج خود جزئیات مهمی از فیلم‌ها را برای کاربران به نمایش گذاشته است.

داده ساختار یافته موتورهای جست و جو

داده ساختار یافته موتورهای جست و جو

نکته

فرآیند Schema، از همه ساختارهای داده‌ای شامل RDFa, Microdata و JSON-LD به راحتی پشتیبانی می کند.

ساختارهای داده‌ای RDFa, Microdata و JSON-LD به چه معنی هستند؟

ساختارهای داده‌ای RDFa, Microdata و JSON-LD همگی از زبان‌های کد نویسی هستند که به HTML اضافه می‌شوند تا در یک وب‌سایت قرار گیرند. RDFa مخفف عبارت Resource Descriptive Framework in Attributes است. این نوع داده می‌تواند به هر سندی مبتنی بر HTML، XHTML و XML اضافه شود.

چهارچوب توصیفی RDFa شامل موارد زیر می‌شود:

• about برای تعیین منبعی که فراداده درباره آن است.
• rel و rev – برای تعیین رابطه و رابطه معکوس با منابع دیگر.
• src، href، برای تعیین منبع شریک.
• content برای نادیده گرفتن محتوای اصلی سایت هنگام استفاده از ویژگی‌های خاص.
• data type برای تعیین نوع داده در متن مشخص شده، برای استفاده با ویژگی‌های خاص.
• typeof برای تعیین نوع RDF موضوع یا منبع شریک.

Microdata چیست؟

ساختار پیاده سازی Microdata تقریباً مشابه با RDFa است. ویژگی‌های این ساختار داده شامل موارد زیر است:
• itemscope- برای ایجاد ساختار مدنظر و نشان دادن اینکه بقیه عناصر این صفحه حاوی اطلاعاتی در مورد آن ساختار هستند.
• itemtype – برای توصیف ساختار مدنظر و ویژگی‌های آن به همراه یک آدرس اینترنتی معتبر.
• itemprop – نشان می‌دهد که برای یک ویژگی خاص برچسب ارزش نیز مشخص شده است.
• itemid – برای نشان دادن شناسه منحصر به فرد مورد نظر
• itemref – به ویژگی‌های مرجع عنصری که در مورد itemcope وجود ندارد، اشاره می‌کند. در نتیجه این آیتم لیستی از شناسه‌های ساختار با ویژگی‌های بیشتر را ارائه می‌دهد.

ساختار پیاده سازی JSON -LD

ساختار پیاده سازی JSON -LD که مخفف عبارت Javascript Object Notation for Objected Linked است. این ساختار به عنوان یک فرایند حاشیه نویسی در صفحات وب است و با چسباندن مستقیم برچسب‌هایوبه یک سند وب‌سایت اجرا و پیاده سازی می‌شود. با توجه به ساختار JSON -LD گوگل اعلام کرده است تا جایی که امکان دارد از این ساختار JSON -کمتر استفاده کنید.

ساختار پیاده سازی JSON -LD

ساختار پیاده سازی JSON -LD

مثال در خصوص ساختار انواع کد ها در اسکیما

به مثال های زیر دقت کنید. در اینجا یک مثال ساده از نحوه شاخص شدن اسکیما در کدهای زیر مشخص شده است.


حالت اول بدون استفاده از اسکیما

حالت اول بدون استفاده از اسکیما

حالت اول بدون استفاده از اسکیما


حالت دوم با استفاده از ساختار Microdata

حالت دوم با استفاده از ساختار Microdata

حالت دوم با استفاده از ساختار Microdata


حالت سوم با استفاده از ساختار JSON-LD

حالت سوم با استفاده از ساختار JSON-LD

چگونه می‌توان در از اسکیما استفاده کرد؟

تعداد محدودی ابزار در دنیای اینترنت وجود دارد که می‌تواند ساختار اسکیما را در صفحات HTML پیاده سازی کند. این ابزارها باعث می‌شود که شما بتوانید به راحتی از ساختارهای JSON-LD یا Microdata در صفحات وب‌سایت خود استفاده کنید. یکی از بهترین ابزارها استفاده از ابزار خود گوگل است. این ابزار با نام Google’s Structured Data Markup شناخته می‌شود. نحوه عملکرد این ابزار در عکس زیر مشخص شده است.

ساختار HTML

ساختار HTML

تنها کاری که باید بکنید این است که عناصری را که می‌خواهید علامت‌گذاری کنید در صفحه سایت خود برجسته کنید و برچسب‌های مورد نیاز را به آن‌ها بزنید.

برچسب‌های مورد نیاز

برچسب‌های مورد نیاز

برای برچسب زدن بر روی Create HTML کلیک کنید و کد مدنظر خود را تولید کرده و آن را کپی کنید و در سایت خود قرار دهید.

ابزارهای ایجاد کننده Schema

اگر می‌خواهید از اسکیما در سایت خود استفاده کنید می‌توانید از ابزارهای گوناگون استفاده کنید. این ابزارها می‌توانند به راحتی کدهای مدنظر شما را ایجاد کرده و در اختیار شما قرار دهند. این ابزارها رایگان بوده و به صورت آنلاین ارائه می‌شوند.

• ابزار Hall Analysis schema markup generator

این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات مربوط به مشاغل محلی، اشخاص، محصولات، رویدادها، مشخصات سازمان‌ها و حتی مشخصات وب‌سایت‌ها را وارد کنید. سپس بر اساس ساختار سایت شما کدهای JSON-LD را برای قرار دادن در سندهای HTML ایجاد کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

• ابزار Google Structured Data Markup Helper

این ابزار به عنوان یک ابزار تعاملی به شما این امکان را می‌دهد که روی صفحات وب‌سایت و یا حتی ایمیل خود کلیک کرده و هر موردی که می‌خواهید را علامت‌گذاری کرده و برچسب گذاری کنید. درنهایت کد مربوط به آن را برای شما ایجاد کرده و شما می‌توانید آن را در وب‌سایت خود قرار دهید.

• ابزار Microdata Generator.com

این ابزار به عنوان یکی از ساده‌ترین ابزارها برای دریافت مشخصات مشاغل محلی است.

• ابزار Merkle Schema Markup Generator

این ابزار قادر است به راحتی قالب‌های ساختار یافته خود را به صورت JSON -LD یا microdata به کاربر ارائه دهد.

 

ابزارهای تست و بررسی اسکیما

اگر می‌خواهید داده‌های ساختار یافته اسکیمای سایت خود را بررسی کنید می‌توانید از ابزارهای گوناگون استفاده کنید.

در اینجا ابزارهای مفیدی به شما معرفی شده است تا شما سایت خود را به راحتی در داخل آن‌ها مورد تست و بررسی قرار دهید. این ابزارها به راحتی در خصوص ایرادات اسکیما به شما هشدار می‌دهند.

ابزارهای تست و بررسیر

ابزار Schema Markup Validator سایت گوگل

اگر شما به کدهای HTML سایت خود اسکیما را اضافه کرده باشید می‌توانید از ابزار رایگان Google’s Structured Data Testing Tool سایت گوگل برای بررسی و تست آن استفاده کنید.

• ابزار SEMrush Site Audit Tool

ابزار SEMrush Site Audit Tool به شما کمک می‌کند که اسکیمای خود را بررسی کرده و به شما اعلام می‌کند که اسکیمای قرار داده شده در ساختار سایت شما به چه مقدار و چند درصد، از فرمت‌های استاندارد استفاده می‌کند.

• ابزار Content Markup Guide

گوگل دارای ابزار Content Markup Guide برای دستیابی به لغات غنی در سایت‌ها است. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید اسکیمای قرار داده شده در سایت را تست کنید. این ابزار اطلاعات مربوط به فیلم‌ها، دستورالعمل‌ها و همچنین اطلاعات مربوط به موسیقی‌ها را به خوبی بررسی می‌کند.

استفاده از ابزارهای توسعه یافته جدید اسکیما

اگر می‌خواهید همواره بروز باشید می‌توانید صفحات مربوط به این ابزارها را در بوکمارک خود قرار دهید تا از آخرین تغییرات انجام شده در اسکیما ها مطلع شوید.

بررسی ساختار Structured Data and Semantic Search و دلیل اهمیت اسکیما در این ساختار

هدف از ایجاد اسکیما این است که داده‌های سایت‌ها ارتباط بهتری با موتورهای جستجو مثل گوگل برقرار کنند. وقتی گوگل لایه‌های عمیق محتوایی شما را شناسایی کند می‌تواند اطلاعات را به صورت ساختار یافته و منظم دریافت کرده و در نتیجه خود نشان دهد. این داده‌ها باعث می‌شود که اطلاعات بیشتری در نتایج جستجوها به کاربران نمایش داده شود.

فرآیند کمک به گوگل

اسکیما چگونه به گوگل کمک می‌کند؟

در حالت بدون اسکیما گوگل محتوای سایت شما را بررسی می‌کند و تنها مفهوم محتوا را می‌فهمد و متوجه می‌شود که در سایت شما چه محتوایی قرار دارد.

با استفاده از اسکیما شما می‌توانید به گوگل اعلام کنید که ساختار این محتوا به چه صورت است و چه بخش‌هایی از محتوا دارای اهمیت بیشتری هستند.

در نتیجه گوگل ساختار محتوای شما را متوجه شده و در نتایج جست و جو خود بخش‌های مهم سایت شما را نیز به کاربر نمایش می‌دهد، تا کاربر راحت‌تر تصمیم بگیرد که روی کدام لینک کلیک کند.

آیا اسکیما باعث بهتر شدن رتبه سایت و بهبود سئو می‌شود؟

این سؤال همواره توسط کارشناسان سئو پرسیده می‌شود. جواب دقیقاً آن ” تقریباً بله ” است. استفاده از اسکیما وقتی تأثیرگذار است که شما در نتایج جست و جوی گوگل در رتبه‌های بالا باشید. در نتیجه اگر رتبه سایت شما خیلی پایین باشد و در صفحات بعدی قرار داشته باشد کاربران اصلاً لینک و داده‌های ساختار یافته شما را مشاهده نمی‌کند.

در صورتی که لینک سایت شما در جستجو در صفحه اول باشد و از اسکیما هم استفاده کنید، اطلاعات ساختار یافته سایت شما به کاربر نشان داده شده و قطعاً در تصمیم‌گیری کاربر برای کیک روی لینک سایت شما کمک خواهد کرد. اساس کار اسکیما این است که داده‌ها را به موتور جستجویی مثل گوگل تحول دهد تا گوگل آن‌ها را در نتایج جست و جوی خود نشان دهد. این کار باعث می‌شود که کاربر اطلاعات بیشتری از سایت شما را ببیند و در نتیجه کلیک سایت شما در نتایج جستجوها بیشتر شده و ترافیک سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

مزایای استفاده از اسکیما و داده‌های ساختار یافته

گوگل اعلام کرده است که اسکیما می‌تواند اطلاعات بیشتری از سایت شما در نتایج جستجو نشان دهد. در نتیجه کلیک‌های بیشتری روی لینک‌های سایت شما انجام می‌شود. در بررسی‌های صورت گرفته مطالبی که در نتایج جست و جوی گوگل به صورت 5 ستاره نشان داده شده بودند کلیک‌های بیشتری را دریافت کرده‌اند. همچنین بررسی‌های انجام گرفته در جهت استفاده از داده‌های ساختار یافته در خصوص موزیک‌ها، آلبوم‌های موسیقی، هنرمندان و غیره نشان می‌دهد که کاربران کلیک بیشتری روی این اطلاعات داشته‌اند.

استفاده از داده‌های ساختار یافته

استفاده از داده‌های ساختار یافته

این موارد نشان می‌دهد که نه تنها داده‌های ساختار یافته و اسکیما به گوگل کمک می‌کنند که داده‌های بهتری را به کاربر نشان دهد بلکه به شما در جذب کلیک و مخاطب هم کمک می‌کنند. برای مدیران وب‌سایت و کارشناسان سئو این بدان معنی است که استفاده از اسکیما و داده‌های ساختار یافته برای جذب مخاطب بهتر است. بهره‌گیری از این روند و پیاده سازی داده‌های ساختار یافته se

جذب مخاطب با استفاده از داده های ساختار یافته

جذب مخاطب با استفاده از داده های ساختار یافته

نامیده می‌شود.

semantic SEO چیست و چه کاربردی در بهبود رتبه سایت دارد؟

جست و جوی معنایی یا همان semantic SEO اصطلاحی است که افراد برای بهینه سازی صفحه برای جست و جو و یا پوشش کامل یک موضوع محتوایی و نه فقط یک کلمه کلیدی به کار می‌برند. هرچه محتوا عمیق‌تر، با تمرکز بیشتر و به صورت پیوسته‌تر باشد بیشتر به کاربران کمک می‌کند تا به خوبی با محتوا آشنا شوند. گوگل این سبک را نسبت به پست‌های کوتاه وبلاگ‌ها و یا مطالبی که تمرکز روی یک کلمه کلیدی دارند ترجیح می‌دهد.

چرا داده‌های ساختار یافته و اسکیما برای semantic search مهم و مفید هستند؟

افزودن داده‌های ساختار یافته به محتوای طولانی این زمینه را برای موتورهای جست و جو ایجاد می‌کند که بتوانند روابط و مفاهیم موجود در یک صفحه را درک کنند‌. در نتیجه موتور جست و جو با یادگیری این مفاهیم مطالب این صفحه را به عنوان یک محتوای کامل در نظر گرفته و امتیاز بیشتری به آن می‌دهد.
همان‌طور که شرکت‌های ارائه دهنده محتوا در اینترنت و وب‌سایت‌ها تجربه استفاده از اینترنت و وب‌سایت‌ها را برای کاربران راحت‌تر می‌کنند، زمان بارگذاری سایت‌ها را سریع‌تر می‌کنند. موتورهای جست و جو به ارائه محتواهایی که درک بالاتری از آن‌ها به دست می‌آورد بیشتر اهمیت می‌دهند. اگر یک محتوای طولانی ایجاد کنید و چندین مفهوم را به صورت یکپارچه و پیوسته در داخل آن معرفی کنید برای گوگل و ربات‌های آن بسیار عالی خواهد بود.

 

سوالات متداول


1. اسکیما به چه معنا است؟

اسکیما یک نوع چهارچوب یا طرح ساختار یافته از اطلاعات است. با استفاده از این طرح ساختار یافته موتورهای جست و جو آسان‌تر و راحت‌تر اطلاعات کامل یک محتوا را استخراج کرده و به کاربر نشان می‌دهند.

2. مزایای استفاده از اسکیما چیست؟

با استفاده از اسکیما می‌توانید ساختار محتوا را به موتور جست و جو گوگل معرفی کنید. در نتایج جست و جو بهتر نشان داده شده و کاربر بیشتری جذب کنید. موتورهای جست و جو بهتر و سریع‌تر محتوای سایت شما را بررسی می‌کنند و درنهایت باعث بهبود تجربه کاربری در سایت خود می‌شوید.

3. آیا اسکیما روی سئوی سایت تأثیر دارد؟

بله اسکیما روی سئو سایت شما تأثیر دارد چرا که باعث می‌شود در جست و جوها مخاطب بیشتری جذب کنید. البته باید در صفحات اول گوگل نشان داده شوید تا کاربر روی سایت شما کلیک کند.

4. تگ اسکیما چیست؟

استفاده از ویژگی‌های semantic یا Microdata باعث می‌شود که شما بتوانید از آن به عنوان تگ در کدهای HTML خود استفاده کنید. با این کار نحوه خواندن و نوشتن اطلاعات و داده‌های ساختار یافته محتوای شما، برای موتورهای جست و جو بهتر و راحت‌تر شود.

5. اسکیما را باید به کجای سایت اضافه کرد؟

شما می‌توانید اسکیما را در هدر سایت خود قرار دهید، می‌توانید آن را در پاورقی سایت خود قرار دهید، می‌توانید آن را مستقیم در بدنه HTML سایت خود قرار دهید. در واقع شما باید آن را فقط وارد صفحه کنید. نکته مهم این است که ورود آن به بدنه سایت نباید باعث شود بخشی از سایت به هم ریخته شده یا چیزی را از کار بیافتد.

 
 

معرفی حسین براتی

حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوای سئو شده در دنیای دیجیتال شناخته می‌شود. سایت‌های زیادی هستند که از محتوای تولید شده برای بهبود رتبه و سئو سایت خود استفاده می‌کنند. دانش بالا در زمینه کامپیوتر و اینترنت و همچنین تحصیلات آکادمیک در این حوزه، باعث شده که شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی با حسین براتی همکاری داشته باشند. آشنایی به اصول مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یکی از خصوصیات بارز ایشان است.

حسین براتی به عنوان یکی از پرکارترین وبلاگ نویسان در ایران شناخته می‌شود که روزانه چند هزار کلمه محتوای سئو شده تولید کرده و در اختیار کسب‌وکارهای مختلف قرار می‌دهد. تولید محتوای سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی‌های مهم پروژه‌های انجام شده توسط ایشان است.

 
حسین براتی

حسین براتی با در اختیار داشتن یک تیم تحریریه مناسب قادر است در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کند. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف از ویژگی‌های این تیم تحریریه است. ایشان در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کند. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ایشان برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

Successful Jewelry Business and Jewelry workshops in 7 Steps - jewelry districts help you to start

۱۱ بازديد ۰ نظر

What are Jewelry workshops?

Jewelry workshops are a facility where you can access a vast range of manufacturing, cutting, pressing, and forming, tools and equipment. Also, you can use 3D technology, which will bring your jewelry and 3D objects to life.

The Jewelry workshops industry in the United States is expected to reach $480.5 billion by 2025. Although extremely competitive and saturated, this market still offers plenty of opportunities for new designers and savvy entrepreneurs who can carve out a niche. This article will help you to start a Successful Jewelry Business in 7 Steps.

What are Jewelry workshops


To start any work, you must have a detailed plan. However, jewelry-making requires more care and attention. In this industry, in addition to art and high precision, you also need patience and perseverance. The main purpose of jewelry is beautiful, and beauty only comes with patience. Taking up jewelry as a business is not a cakewalk for most people as it involves a lot of creativity, effort, investments, and standards. Still, success comes surely to those who hold the grounds strong and follow the basic principles.


Successful Jewelry Business in 7 Steps:

What makes a successful entrepreneur is a dedication, determination, and a well-planned business strategy. Although the basic concept of business success and growth remains the same, the jewelry industry works in a different manner where every minute details and customer requirements need to be met with precision.

Successful Jewelry Business in 7 Steps

Step 1 - Market Survey and Product Requirement Study

To become a successful jewelry merchant, start with a clean slate. You should note that starting over is key in this industry because fashion trends are constantly changing and so are market and customer demands. It is very important for an entrepreneur in Jewelry districts to understand the supply and demand equations of the market. In fact, as an active and skilled person in Jewelry workshops, you must first check the competitive environment of the market. When the complete market and competition are studied, conclusions can be drawn about it. Jewelry designers who become entrepreneurs must constantly reach and review their field of expertise and business prospects in addition to the basic requirements.


Step 2 - Identify the Target Clientele in jewelry workshops

The main goal in creating jewelry workshops is to produce a beautiful piece of jewelry and satisfy the customer. However, it doesn't matter whether the goal is to make a bracelet or a beautiful jewelry necklace, you want to make jewelry for a bride or a businessman, and customers’ tastes are always different. The ultimate goal of a jewelry business is to provide exquisite designs and beautiful jewelry to the right customers because only this can make the business flourish and be profitable for the company.

Step 3 - Creation of the Jewelry Collection wisely

Step 3 - Creation of the Jewelry Collection wisely

Working in jewelry workshops requires a lot of patience and skill. The competition in this market is increasing day by day and now the need of the day for jewelry designers is to provide attractive, attractive, and beautiful designs. The attractive designs show the skill of the jeweler. This skill creates a magnificent aura for the jewelry in the mind of the target customers. It doesn't matter if the jewelry is modern, classy, and stylish or traditional, majestic, and exquisite, the designer must create the collection to put his customers in the spotlight. Combining gold, platinum, diamonds, precious stones, and rare elements in artistic ways can create more customers for a jeweler.

Step 4 - Marketing strategy for Online and Offline Platforms

Sales are the heart of a business that ultimately defines the fate of that business model. With the advent of technology, e-commerce has also gained ground and plays an important role in the sales of a product. For the jewelry business as well, the online and offline platforms must be given proper attention with an expert marketing strategy to maximize sales and profits. A greater reach to the masses always leads to an increase in the profit of the business. You can use a beautiful site to sell and display more products made in jewelry workshops. Using the principles of site design, SEO, and site optimization in this field can help a lot to improve your brand.

Step 5 - Understand the Price Factor

Step 5 - Understand the Price Factor

It doesn't matter if you have a small jewelry workshop or you work as a big designer. Jewelry business entrepreneurs should take wise steps and introduce the right jewelry to the right customers in their affordable price range. It is noteworthy that the market has many global brands that compete for the attention of customers. Considering this, an entrepreneur should set a price range that can lead to attracting customers and at the same time should not cause financial loss.

Step 6 - The scope of Expansion and Balance of the Business

A wise businessman plans for today and tomorrow alike. Entrepreneurs in the jewelry industry should understand the scope of the market niche they cater to and its further expansion to other domains as well. The balance of business has an integral part in the success journey of the jewelry business. Whether it is a financial stronghold, investment prospects, the right team and workforce, creative designers, marketing and sales team, or the management, apt balance in the business is key to the growth and success of the jewelry business.

Step 7 - Interact with teams and large groups like www.Jewelrydistricts.com

You are not supposed to work alone in the jewelry workshop. You can also collaborate and interact with large teams and collections. In this case, your products will be seen more and better. You can join sites like www.Jewelrydistricts.com and interact with colleagues and even big sellers, and in this case, you can even get your raw materials at a better price. Also, note that there are more customers in these large groups.

 

About jewelry districts

About jewelry districts

Jewelry Districts is a known website that helps you to find, sell, communicate and order all kinds of jewelry and watches. This site is a communication channel between a small and large number of sellers and buyers of gold and jewelry in the united stat and the whole world. The goal of Jewelry Districts is to make jewelry orders in the shortest possible time by eliminating middlemen and brokers. On this site, you can easily place an order for the manufacture of jewelry, also you can easily connect with various sources and sellers of all kinds of mineral and synthetic stones, diamonds, and precious metals.